Artzam

"Buat sajalah, tunggu apa lagi, hidup hanya sekali.."



Assalammualaikum, Peh! da bersawang blog ni, ujarku pada diri sendiri..hihihi. Biasalahkan sibuk memanjang kebelakangan ni. Tapi dalam sibuk-sibuk sempat gak aku shoot filem pendek untuk pertandingan yang dianjurkan oleh Majalah JOM!

Wei! sebenarnye ni blog pasal pe ni? kejap2 katunlah kejap2 shortfilmlah,ko ni..mane satu ni? nak bolot semua ker? tamak2..kata Azli kepada aku.

Ceh, tulahkan.,hihi. aku sebenarnye minat kedua-duanya..apa salahnye kalau aku post tentang kedua-duanya disini macam AmanWan.

Oklah,tak nak cerita banyak kat bawah ni adalah Filem Pendek berjudul Retak dari Skrip,editing serta kameraman adalah aku dan ngan bantuan geng Penyamun Inc.

Tajuk : Retak
Durasi : 5minit
Sinopsis :Kecewa dan tertekan, Boni mengambil tindakan untuk melakukan tindakan nekad iaitu bunuh diri. Adakah mungkin untuk kawannya, Razi dapat menghalang dia.


Artzam

Founder Matkomik - Fulltime Graphic Designer, Partime Blogger, Freelance Comic Artist and also Film Director Wannabe

No comments :

Post a Comment

Leave a Comment...